2012. november 26., hétfő

A hóeséssel együtt megkezdedődött!

Elkezdődött a téli Street Food Show!
A felhozatal pazar, ráadásul most mindez karácsonyi hangulatban. Talán én vagyok az egyetlen olyan ember aki imádja a karácsonyi tömeget a vásárokban. :)
Akinek ideje engedi az négy napon át csemegézhet. Minden napra jut valami finomság.
December 6.-án és 7.-én a Séfek játszóterén , 8.-án és 9.-én pedig a Bloggerek finomságain tesztelhetjük az ízlelőbimbóinkat.
Lesz még Stühmer szaloncukor a Sarki fűszeresnél, Kézműves fagyi Gelarto Rosa , Harcsagyros , azok a híres divatos macaronok , Kézműves boltocska: mézek, chutneyk , magolajok, magkrémek és sok sok Sabrinacsoki, köztük a gyerekek és felnőttek kedvence a hógolyónyalóka is kapható lesz.

Az előételt Select Food , a főételt pedig Dizájnmenza készíti. A desszertet pedig Sabrina csoki, vagyis én:) A menü ára 1500.- Ft lesz. Ne hagyjátok ki mert mindannyian fergeteges finomságokat fogunk készíteni!

Select Food
Pataniscas de Bacalhau
(Tőkehal-pataniscas)

Dizájnmenza
Keleti chilis vörösboros marhapörkölt, 
koriandermorzsás kalácsgombóccal és édes-savanyú szilvaszósszal

Sabrinacsoki
Tonkababos-sütőtökös csokoládétorta


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése